Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

REFERENT ODDĚLENÍ PRODEJE BYTOVÉHO FONDU odboru majetkoprávním

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
 
 
Městská část Praha 10
zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem
vyhlašuje dne 16. 1. 2012 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
 
REFERENT
ODDĚLENÍ PRODEJE BYTOVÉHO FONDU
odboru majetkoprávním
 ÚMČ Praha 10
 
( 5 pracovních  pozic )
 
sjednaný druh práce:
referent oddělení prodeje bytového fondu
s místem výkonu práce Praha,
v platové třídě 9
 
 
Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
a)     fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
b)     občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk,
c)     způsobilost k právním úkonům,
d)     bezúhonnost
 
Další požadavky:
 
požadované vzdělání
 
 
·        VŠ nebo SŠ
požadovaný obor,
zaměření
 
·        ekonomické
požadované znalosti
 
·        znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), znalost problematiky nakládání s obecním majetkem a znalost hospodaření s bytovým fondem, praxe v oboru výhodou
 
další dovednosti,
schopnosti
 
·        organizační schopnosti, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), přesnost, spolehlivost, psychická odolnost
 
 
Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:
-        jméno a příjmení, titul
-        datum a místo narození
-        státní příslušnost
-        místo trvalého pobytu
-        číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
-        datum a podpis
 
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:
-        strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-        výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
-        ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
 
 
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 31. 1. 2012  v podatelně ÚMČ Praha 10 - adresa :
 
Úřad městské části Praha 10
Oddělení personální
Vršovická 68, 101 38 Praha 10
 
Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice „ referent oddělení prodeje bytového fondu v odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10 “
 
Kontakt:
Telefon    267093453
Fax          267093488
 
 
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
 
 
 
V Praze dne 13. 1. 2012
 
 
                                                                     
                                                                                                 Ing. Martin Slavík
                                                                                            tajemník ÚMČ Praha 10

zasláno pondělí 16. ledna 2012, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat