Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent/ka oddělení bezpečnostního managementu v odboru kontroly a komunikace

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10
zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem

vyhlašuje dne 21. 3. 2013 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

referent/ka oddělení bezpečnostního managementu odboru kontroly a komunikace

ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

referent/ka oddělení bezpečnostního managementu

s místem výkonu práce Praha

v platové třídě 9

 

( 2 pracovní pozice )

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

a)fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,

b)občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,

c)způsobilost k právním úkonům,

d)bezúhonnost

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

VOŠ popř. SŠ s maturitní zkouškou

požadovaný obor, zaměření

právní, popř. veřejná správa

požadované znalosti

 

dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet). Výhodou praxe ve veřejné správě, samosprávě, popř. bezpečnostních složkách.

Dobrá orientace v legislativě související s problematikou krizového řízení a ochrany utajovaných informací. Zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení (lze složit i po nástupu).

Předpoklady pro získání oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci (zák. č. 412/2005 Sb., o ochraně utajených informací a bezpečnostní způsobilosti)

další dovednosti, schopnosti

dobré komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatného rozhodování, psychická odolnost.

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

-jméno a příjmení, titul

-datum a místo narození

-státní příslušnost

-místo trvalého pobytu

-číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)

-datum a podpis

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

-strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností

-výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),

-ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do  4. 4. 2013 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice „referent/ka oddělení bezpečnostního managementu v OKK ÚMČ Praha 10“

 

Kontakt:

Vendulka Nováková -  267 093 454

Personální oddělení

Kanceláře tajemníka  ÚMČ PRAHA 10

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

 

V Praze dne 21. 3. 2013

                                                                     

                                                                                        Ing. Martin Slavík

                                                                                    tajemník ÚMČ Praha 10

zasláno čtvrtek 21. března 2013, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat