Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

referent v oddělení realitní strategie odboru územního rozvoje

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Městská část Praha 10
zastoupená tajemníkem ÚMČ Praha 10 Ing. Martinem Slavíkem
vyhlašuje dne 28. 5. 2008 výběrové řízení na obsazení pracovního místa


referent v oddělení realitní strategie
odboru územního rozvoje
ÚMČ Praha 10

sjednaný druh práce: referent v oddělení realitní strategie
s místem výkonu práce Praha
v platové třídě 9

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský jazyk,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost

Další požadavky:

požadované vzdělání vysokoškolské příp. středoškolské
požadovaný obor, zaměření veřejná správa, právní, ekonomické
náplň práce
  • zpracovávání stanovisek k nakládání s majetkem
  • zpracování majetkových analýz
  • vyhledávání listinných dokladů v archivech
  • jednání s orgány státní správy a organizacemi
požadované znalosti
  • praxe ve veřejné správě se zaměřením na nakládání s nemovitým majetkem, praktická i teoretická znalost jeho získávání a převodu na obec
  • systémové a analytické myšlení
  • zaujetí pro práci
  • pozitivní myšlení
  • psychická odolnost, zvládání stresové zátěže
  • zodpovědnost, spolehlivost, přesnost
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Excel, Misys, grafika)
  • ochota a schopnost se učit novým věcem
  • komunikační a vyjadřovací schopnosti slovem a textem
další dovednosti, schopnosti
  • znalost systému evidence právních vztahů k nemovitostem, včetně dřívějších evidencí
  • povědomí o právních normách s vazbou na převod nemovitostí na obec
  • schopnost komunikace s organizacemi státní správy (Pozemkový úřad, Ministerstvo financí, Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových)

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 30.6.2008 v podatelně ÚMČ Praha 10 - adresa:

Úřad městské části Praha 10
Oddělení personální
Vršovická 68
101 38 Praha 10
Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – pozice referent v odboru územního rozvoje (oddělení realitní strategie).

Kontakt:

Telefon 267093453
Fax 267093488

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Nástup možný od 1. 7. 2008 nebo dle dohody.

V Praze dne 26.5.2008

Ing. Martin Slavík
tajemník ÚMČ Praha 10

zasláno středa 28. května 2008, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat