Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

ředitel/ředitelka

 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Rada MČ Prahy 10 vyhlašuje výběrové řízení na základě usnesení č. 0973/RMČ/2025 ze dne 27.11.2025 na obsazení pozice ředitele/ředitelky

Praha 10 – Gutovka, příspěvková organizace

se sídlem na adrese Gutova 39, 100 00 Praha 10

 

Pracovní poměr:

na dobu neurčitou

Místo výkonu práce:

Praha

Předpokládaný termín nástupu:

jmenování do funkce s účinností od 1. 1. 2026

 

Koho hledáme:

Zkušeného lídra/lídryni s jasnou vizí a koncepcí, který/rá bude podporovat pozitivní klima celé organizace Praha 10 – Gutovka, příspěvková organizace (dále jen „organizace“) a pečovat o kvalitu veškerých poskytovaných služeb.

 

Předpoklady/požadavky:

  • ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání,
  • manažerské předpoklady – organizační, komunikační a prezentační schopnosti, flexibilita, aktivní a samostatný přístup v práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet, zodpovědnost,
  • ekonomické, finanční a provozně-technické povědomí, správa svěřeného majetku,
  • znalost práce na PC, 
  • trestní bezúhonnost,
  • komunikační dovednosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu).

 

Výhodou:

  • zkušenost s řízením a činností příspěvkových organizací nebo jiných obdobných organizací,
  • praxe v oblasti pořádání kulturních a společenských akcí,
  • chuť se realizovat v dalším rozvoji příspěvkové organizace,
  • řidičské oprávnění skupiny B,

 

Náležitosti přihlášky:

  • Označení výběrového řízení, do kterého se uchazeč/uchazečka hlásí
  • Jméno, příjmení a titul
  • Datum a místo narození
  • Statní příslušnost
  • Adresa trvalého pobytu nebo kontaktní adresa v případě, že je odlišná od trvalého pobytu
  • Telefonní a emailový kontakt
  • Datum zpracování přihlášky a vlastnoruční podpis

 

Přílohy přihlášky:

  • strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • stručný motivační dopis, ve kterém jsou vysvětleny důvody zájmu o pracovní pozici a nastíněny předpoklady k výkonu práce,
  • písemný návrh koncepce fungování příspěvkové organizace (maximální rozsah 2 normostrany A4) s vizemi a cíli, kam má organizace směřovat,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů,

 

Nabízíme:

  • možnost pracovní seberealizace,
  • samostatnou různorodou práci,
  • možnost osobního a profesního rozvoje,
  • zajímavou manažerskou pozici,
  • odpovídající platové ohodnocení,
  • plný pracovní úvazek,
  • 5 týdnů dovolené,
  • zaměstnanecké benefity.

 

Způsob podání přihlášky:

Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 15.12. 2025, a to

  1. prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo osobně v podatelně MČ Praha 10 na adrese:

 

Úřad MČ Praha 10

Vinohradská 3218/169

100 00 Praha 10

 

v uzavřené obálce s označením: „Výběrové řízení na obsazení pozice ředitele/ředitelky Praha 10 – Gutovka, příspěvková organizace – neotvírat“.

 

  1. nebo formou elektronického podání prostřednictvím datové schránky MČ Prahy 10: irnb7wg.

Zprávu označte textem: „Výběrové řízení na obsazení pozice ředitele/ředitelky Praha 10 – Gutovka, příspěvková organizace.“.

 

Pro přihlášky zaslané datovou zprávou je rozhodující datum odeslání.

Pro přihlášky zaslané provozovatelem poštovních služeb je rozhodující datum doručení.

 

Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky s kompletními doklady a doručené ve stanoveném termínu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodu zrušit.   

 

Případné dotazy zodpoví:

Robert Persein, pověřen zastupováním vedoucí/ho odboru kultury a projektů, tel.: 267 093 699, e-mail: robert.persein@praha10.cz

 

 

 

  • Přihláška do výběrového řízení

 

 

Přihláška do výběrového řízení

Označení výběrového řízení, do kterého se uchazeč/ka hlásí…………………………………………………

 

dle oznámení výběrového řízení ze dne…………………………………………………………………………………

 

Jméno, příjmení, titul

 

 

Datum a místo narození

 

 

Statní příslušnost

 

 

Adresa trvalého pobytu nebo kontaktní adresa v případě, že je odlišná od trvalého pobytu

 

 

Telefonní kontakt

 

 

Emailový kontakt

 

 

 

 

 

 

K přihlášce připojuji následující doklady:

  1. strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  2. stručný motivační dopis, ve kterém jsou vysvětleny důvody zájmu o pracovní pozici,
  3. písemný návrh koncepce rozvoje příspěvkové organizace (maximální rozsah 2 normostrany A4) s vizemi a cíli, kam má organizace směřovat,
  4. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  5. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  6. písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

 

 

Datum:                                                                                   ………………………………..

                                                                                                               podpis

 

 

 

zasláno úterý 2. prosince 2025, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat