Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

ředitel/ka příspěvkové organizace CSOP

                                    OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

 

Rady MČ Prahy 10 vyhlašuje výběrové řízení na základě usnesení č. 0700/RMČ/2025 ze dne 4. 9. 2025 na obsazení pozice ředitele/ředitelky příspěvkové organizace

Centra sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10

se sídlem na adrese Sámova 7, 101 00 Praha 10, IČ 70873241

 

 

Pracovní poměr:

na dobu neurčitou

Místo výkonu práce:

Praha

Předpokládaný termín nástupu:

jmenování do funkce s účinností od 1. 4. 2026

 

Koho hledáme:

Zkušeného lídra/lídryni s rozhledem ve zdravotní a sociální oblasti, s jasnou vizí a koncepcí, který bude podporovat pozitivní klima celé organizace a pečovat o kvalitu veškerých poskytovaných služeb.

 

Obecné informace:

Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10 patří na území této městské části mezi ústřední poskytovatele sociálních a návazných služeb. Služby, které organizace zajišťuje, jsou poskytovány formou pobytovou, ambulantní i terénní. Organizace má registrovaných 9 sociálních služeb s 250 zaměstnanci. Hlavním posláním a účelem organizace je poskytovat kvalitní podporu a pomoc občanům, kteří se ocitli vzhledem ke svému věku, zdravotnímu stavu či chronickému onemocnění v situaci, kdy jsou částečně nebo úplně odkázáni na pomoc jiných. Organizace současně nabízí i služby, které podporují aktivní využití volného času seniorů a služby pro rodiče s dětmi.

 

Předpoklady/požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu,
  • manažerské předpoklady - organizační, komunikační a prezentační schopnosti, flexibilita, aktivní a samostatný přístup v práci, vysoké pracovní nasazení, schopnost analyticky a koncepčně myslet, schopnost stanovovat priority a pracovat v zátěžových situacích, zodpovědnost, rozhodnost, schopnost koordinace týmů a projektů,
  • ekonomické, finanční a provozně-technické povědomí - znalost práce s rozpočtem a účetnictvím, financování sociálních služeb, zkušenosti s dotačními projekty a získáváním grantů, správa svěřeného majetku,
  • orientace v problematice sociálních a navazujících služeb, orientace v legislativních předpisech (např. zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a jeho prováděcí vyhláška, zákon č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, zákon č. 262/2006 Sb. zákoník práce) schopnost implementace obecně závazných právních předpisů do vnitřních norem organizace, jednání se zdravotními pojišťovnami a orientace v této legislativě,
  • znalost práce na PC, 
  • trestní bezúhonnost,
  • znalost českého jazyka, dobrý písemný projev.

 

Výhodou:

  • zkušenost s řízením a činností příspěvkových organizací nebo jiných obdobných organizací,
  • vzdělání v oblasti uvedené v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
  • praxe s vedením organizace nejméně 3 roky,
  • chuť se realizovat v dalším rozvoji úspěšné organizace, která působí v oblasti zdravotních a sociálních služeb,
  • řidičské oprávnění skupiny B,
  • znalost cizího jazyka.

 

Náležitosti přihlášky:

  • Označení výběrového řízení, do kterého se uchazeč/uchazečka hlásí
  • Jméno, příjmení a titul
  • Datum a místo narození
  • Statní příslušnost
  • Adresa trvalého pobytu nebo kontaktní adresa v případě, že je odlišná od trvalého pobytu
  • Telefonní a emailový kontakt
  • Datum zpracování přihlášky a vlastnoruční podpis

 

Přílohy přihlášky:

  • strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • stručný motivační dopis, ve kterém jsou vysvětleny důvody zájmu o pracovní pozici a nastíněny předpoklady k výkonu práce,
  • písemný návrh koncepce rozvoje příspěvkové organizace (maximální rozsah 2 normostrany A4) s vizemi a cíli, kam má organizace směřovat,
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů,

 

Nabízíme:

  • příležitost podílet se na rozvoji a zkvalitňování sociálních služeb v městské části Prahy 10 s důrazem na potřeby místních občanů,
  • možnost pracovní seberealizace,
  • samostatnou různorodou práci,
  • možnost osobního a profesního rozvoje,
  • zajímavou manažerskou pozici ve stabilní organizaci,
  • odpovídající platové ohodnocení,
  • plný pracovní úvazek,
  • 5 týdnů dovolené,
  • zaměstnanecké benefity.

 

Způsob podání přihlášky:

Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 10. 10. 2025, a to

  1. prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo osobně v podatelně MČ Praha 10 na adrese:

 

Úřad MČ Praha 10

Vinohradská 3218/169

Praha 10

 

v uzavřené obálce s označením: „Výběrové řízení na obsazení pozice ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Centra sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, p.o. – neotvírat“.

 

  1. nebo formou elektronického podání prostřednictvím datové schránky MČ Prahy 10: irnb7wg. U požadovaných příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.

Zprávu označte textem: „Výběrové řízení na obsazení pozice ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Centra sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, p.o.“.

 

Pro přihlášky zaslané datovou zprávou nebo provozovatelem poštovních služeb je rozhodující datum odeslání.

 

Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky s kompletními doklady a doručené ve stanoveném termínu. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodu zrušit.   

 

Případné dotazy zodpoví:

Bc. Pavel Petřík, vedoucí - odbor sociální, tel.: 736 499 353, 267 093 229,

Mgr. Petra Hynčicová, vedoucí - oddělení zřízených organizací a zdravotnictví,
tel.: 267 093 581,

Bc. Eva Lexová, pověřená řízením organizace Centra sociální a ošetřovatelské pomoci v Praze 10, tel.: 271 747 149 (kontakt pro sjednání termínu prohlídky organizace).

 

 

  • Přihláška do výběrového řízení

 

 

Přihláška do výběrového řízení

Označení výběrového řízení, do kterého se uchazeč/ka hlásí…………………………………………………

 

dle oznámení výběrového řízení ze dne…………………………………………………………………………………

 

Jméno, příjmení, titul

 

 

Datum a místo narození

 

 

Statní příslušnost

 

 

Adresa trvalého pobytu nebo kontaktní adresa v případě, že je odlišná od trvalého pobytu

 

 

Telefonní kontakt

 

 

Emailový kontakt

 

 

 

K přihlášce připojuji následující doklady:

  1. strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  2. stručný motivační dopis, ve kterém jsou vysvětleny důvody zájmu o pracovní pozici,
  3. písemný návrh koncepce rozvoje příspěvkové organizace (maximální rozsah 2 normostrany A4) s vizemi a cíli, kam má organizace směřovat,
  4. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  5. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  6. písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

 

Datum:                                                                                   ………………………………..

                                                                                                                     podpis

 

 

zasláno středa 10. září 2025, -

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

Mohlo by vás také zajímat