Odbor informatiky

Jméno a příjmení:Lukáš Karásek

Funkce:vedoucí odboru informatiky

Telefon:267093642

E-mail:lukas.karasek@praha10.cz

Budova, kancelář:K/309


Adresa odboru:
Vinohradská 3218/169, 100 00 Praha 10
(mapa | 3D prohlídka radnice)
Telefon: +420 267 093 683

Úřední hodiny

Příjmení a jméno Kancelář Telefon E-mail Funkce
Čvančarová Kateřina K/308 267093438267093438 asistent/ka a ekonom/ka
Herzog Thomas K/314 267093335267093335 referent/ka infrastruktury a podpory uživatelů
Karásek Lukáš K/309 267093642267093642 vedoucí odboru informatiky
Klouda Lukáš K/312 267093696267093696 referent aplikací
Kotková Markéta K/313 267093606267093606 vedoucí oddělení aplikací
Kudrna Jan K/310 267093529267093529 vedoucí oddělení infrastruktury a podpory uživatelů
Máša Petr K/313 267093586267093586 referent/ka aplikací
Neuman Marek K/313 267093606267093606 referent/ka aplikací
Středa Vojtěch / IT konzultant/ka
Urbánek Michal K/314 267093505267093505 referent/ka infrastruktury a podpory uživatelů
Vinš Ondřej K/311 267093528267093528 referent/ka infrastruktury a podpory uživatelů
  • zodpovídá za chod informačního systému úřadu
  • zabezpečuje pořizování ICT SW a techniky v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek
  • zajišťuje opravy ICT techniky
  • zabezpečuje přesuny ICT techniky
  • zajišťuje administraci, instalaci a upgrade aplikací
  • zajišťuje podporu uživatelů v oblasti ICT
  • realizuje správu uživatelských kont, zřizování nových uživatelů, přidělování přístupových práv
  • zajišťuje administrace firewallů, antiviru a zálohování, antivirovou a antispamovou ochranu
  • zpracovává podklady pro návrh rozpočtu v oblasti informačního systému
  • zabezpečuje správu sítě
  • zajišťuje správu tiskáren
  • zajišťuje nákup drobného materiálu spojeného s provozem ICT na úřadě
  • zajišťuje administraci serverů, koncových stanic a síťové infrastruktury
  • zajišťuje provoz a údržbu velkoplošných obrazovek
  • navrhuje koncepci rozvoje IS a počítačové sítě
  • podílí se na agendě zajišťování voleb do Parlamentu České republiky, do zastupitelstev obcí, do Evropského parlamentu, prezidenta republiky včetně vedení seznamu voličů a identifikace území
  • zajišťuje správu komplexních, centrálních, agendových i dílčích IS a aplikací na úřadě
  • organizuje školení pracovníků v oblasti ICT
  • zajišťuje agendu základních registrů veřejné správy
  • povoluje přístup externím ICT firmám do IS
  • zabezpečuje kontinuální rozvoj IS dle schválené koncepce
  • spolupracuje s vedoucími odborů při řešení jejich požadavků v oblasti ICT
  • spolupracuje s ostatními MČ a MHMP v oblasti ICT
  • sleduje rozvoj ICT s důrazem na potřeby MČ
  • zabezpečuje certifikáty a elektronické podpisy pro potřeby úřadu
  • zajišťuje technickou podporu jednání rady, zastupitelstva a dalších interních akcí úřadu
  • zajišťuje nákup, údržbu a opravy mobilních telefonů, vedení evidence mobilních telefonů a mobilních připojení k internetu, vede měsíční vyúčtování, komunikuje s operátorem
  • zabezpečuje provoz telefonní ústředny po technické stránce