Úřad městské části Praha 10 vypracoval „Zprávu z přezkoumání systému managementu kvality ÚMČ Praha 10 k 31.12.2019“. Přináší v ní závěry interních i externích auditorů a rekapituluje naplňování cílů vytyčených na loňský rok po jednotlivých odborech a odděleních. Nechybí vývoj hospodaření ani přehled jednotlivých realizovaných projektů.
Klíčová byla rovněž komunikace se samotnými občany Prahy 10. Ti se účastnili komunitního plánování sociálních a návazných služeb, zapojili se do tvorby strategického plánu na nadcházejících deset let i do ankety spokojenosti návštěvníků úřadu (průměrná známka 1,05 – známkování jako ve škole), na radnici jim byla k dispozici informační kancelář.
Co se týká interních postupů, systém managementu kvality (QMS) je hodnocen jako přehledný, srozumitelný, transparentní, pravidelně aktualizovaný, případně doplňovaný o nové směrnice respektive instrukce a přístupný pracovníkům úřadu. Za dlouhodobě vysoký standard v této oblasti obdržel v roce 2019 Úřad městské části Praha 10 ocenění „Ambasador kvality České republiky ve veřejné správě“.