Z důvodu stěhování do nových prostor budou od pondělí 30. 10. 2023 do pátku 3. 11. 2023 zrušeny úřední hodiny na odboru občanskosprávním Úřadu městské části Praha 10.
Pro veřejnost bude v tomto termínu uzavřeno:
V tomto týdnu, z důvodu odpojení agendových systémů, nebude možné na zdejším úřadě žádat o změnu trvalého pobytu, žádat o vydání občanského průkazu a cestovního pasu a rovněž nebude možné ani vyhotovené doklady předávat.
Podání žádosti o vydání nového občanského průkazu i cestovního pasu není vázáno na místo trvalého pobytu, lze ji proto podat na kterémkoliv obecním úřadu obce s rozšířenou působností v České republice, v hlavním městě Praze na úřadě jiné městské části. Oznámit ztrátu nebo odcizení občanského průkazu je možné také na kterémkoliv oddělení Policie ČR.
Od pondělí 6. listopadu 2023 budou pracoviště odboru občanskosprávního fungovat na nové adrese Vinohradská 3218/169, Praha 10, a to v prvním patře budovy. S výjimkou Ověřovací kanceláře, která bude umístěna v přízemí této budovy.
Děkujeme za pochopení
UPOZORNĚNÍ: V týdnu od pondělí 23. října 2023 do pátku 27. října 2023, bude z důvodu stěhování referát cestovních dokladů přemístěn z detašovaného pracoviště v Uzbecké 1, Praha 10 do hlavní budovy Úřadu městské části Praha 10, Vršovická 68, Praha 10, budova C, 1. patro. S ohledem na toto přechodné sloučení pracoviště cestovních dokladů s pracovišti evidence obyvatel a občanských průkazů a jejich omezenou prostorovou kapacitu, upozorňujeme, na výše zmíněnou možnost podání žádosti o vydání nového cestovního pasu na jiném úřadě.