V průběhu listopadu 2024 proběhla na ÚMČ anketa spokojenosti návštěvníků úřadu. Ti mohli zaměstnance radnice známkovat jako ve škole. A jak desítkoví úředníci dopadli? Průměrná známka 1,07.
Celkem bylo během Ankety odevzdáno 178 anketních lístků. Účastníci ankety vyjádřili spokojenost s kvalitou služeb ve 168 případech, což vedlo k průměrné známce 1,07. Kromě tohoto hodnocení bylo úředníkům uděleno 24 pochval.
„Výsledky ankety jsou pro nás důkazem, že naši zaměstnanci odvádějí dlouhodobě výbornou práci. Toto hodnocení nás velmi těší a zároveň zavazuje k tomu, abychom kvalitu našich služeb neustále zlepšovali,“ uvedla tajemnice ÚMČ Praha 10 Jana Hatalová.
Prostřednictvím ankety městská část pravidelně přezkoumává systém managementu kvality své organizace. Výsledky za letošní rok jsou porovnatelné s roky předchozími, tedy 2011, 2013, 2015, 2017, 2019 a 2021. Práci a poskytované služby pracovníků a úředníků Úřadu hodnotí návštěvníci trvale vysoko.