Souhlasné prohlášení je možné učinit u kteréhokoliv matričního úřadu. V případě určení otcovství po narození dítěte se však doporučuje určit otcovství u matričního úřadu, v jehož obvodu se dítě narodilo.
Viz návody pro oblast Doprava.
Při podání žádosti o poskytnutí bytu dostupného bydlení není potřeba žádost úředně ověřovat. Při následném prodloužení nájemní smlouvy, žádosti o přechod nájmu bytu a u ostatních žádostí, již musí být úředně ověřený podpis.
Informace týkající se zón placeného stání jsou zveřejněny v oblasti Parkování. Ve stejné oblasti lze najít také nejčastější dotazy a odpovědi související se ZPS.
Odpovědi na časté dotazy, spolu s množstvím dalších informací ohledně ZPS, lze najít také na stránkách www.parkujvklidu.cz.
Nestihl jsem kvůli zpožděnému autobusu přijet včas do práce. Kdo mi nahradí ušlou mzdu? Mohu podat stížnost na zapáchající tramvaj (přepravu bezdomovců v tramvaji)?
Mám připomínky k vedení linek městské hromadné dopravy na území MČ Praha 10, kam mám tyto připomínky směřovat?
K řešení restitucí je zřízen Pozemkový fond ČR Husinecká 1024/11a, 130 00 Praha 3, telefon 296 164 111, www.portal.gov.cz.
Odbor dopravy (ODO),
Martin Zavada
Jsou-li splněny zákonné podmínky, je rodný list dítěte vydán rodičům okamžitě.
Rada se schází ve čtrnáctidenních intervalech, plánované termíny schůzí jsou zveřejněné na webu městské části.
Jednání rady jsou pro občany neveřejná (§ 70 odst. 1 zákona 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, v platném znění). Bližší informace: Kancelář starosty, oddělení rady a zastupitelstva, budova A, 4. patro, číslo dveří 408, telefon 267 093 462 – Petra Kociánová, petraw@praha10.cz
Kvalifikované odpovědi podá odbor Kancelář hlavního architekta →
Návštěvní hodiny Mimo ně vždy po telefonické či e-mailové domluvě.
Pro nahlášení nefunkčního veřejného osvětlení (včetně chybějících poklopů u patic) a nefunkčního světelného signalizačního zařízení (semaforu) kontaktujte dispečink THMP na bezplatné lince 800 40 40 60. Část světelně signalizačních zařízení je ve správě TSK hl. m. Prahy a. s. - https://zavady.tsk-praha.cz/.
Kvalifikovanou odpověď podá pořizovatel ÚP SÚ HMP, tj. Odbor územního rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy (www.praha.eu).
Níže uvedení pracovníci odboru Kancelář hlavního architekta ÚMČ Praha 10 mohou podat pouze informace, které mají od pořizovatele územního plánu aktuálně k dispozici.
Na člena zastupitelstva se můžete obrátit:
a) buď podle volebního obvodu, do kterého spadáte (t. j. podle Vašeho místa bydliště),
b) nebo podle problému, který chcete řešit (zastupitelé pracují v komisích a výborech).
Kontakty na členy zastupitelstva a jejich zařazení do komisí a výborů naleznete zde.
Bližší informace: Kancelář starosty, oddělení rady a zastupitelstva,
budova A, 4. patro, číslo dveří 408,
pí Kateřina Vávrová, Dis, 267093639, katerinav@praha10.cz
Viz stránky Magistrátu hl. m. Prahy:
Krom dalších informací byste na zmíněném pracovišti MHMP měli získat odpovědi i na tyto časté dotazy:
Prohlášení o volbě druhého jména lze učinit na kterémkoliv matričním úřadu. Jedná se o jednodušší proces, než v případě žádosti o povolení změny jména a nehradí se žádný správní poplatek.
Souhlas majitele nemovitosti se nevyžaduje.
Pro nahlášení požadavku na úpravu režimu světelného signalizačního zařízení (semaforu), tedy např. změnu intervalu, prodloužení doby zelené, změny řadicích pruhů atd. se obraťte na odbor dopravy Magistrátu hl. m. Prahy, oddělení silničního správního úřadu, Jungmannova 35/29, Praha 1, 111 21, tel.: 236 004 241, e-mail: posta@praha.eu
Kvalifikovanou odpověď podá Odbor územního rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy (www.praha.eu). Informace o stavebních uzávěrách na stránkách Odboru územního plánu rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy.
Níže uvedení pracovníci odboru Kancelář hlavního architekta ÚMČ Praha 10 mohou podat pouze informace, které mají od zmíněného odboru magistrátu aktuálně k dispozici.