CallCentrum

Telefonní přístroj

Provozní doba

Operátoři call centra jsou Vám k dispozici v tuto dobu:

Pondělí: 8:00 – 17:30
Úterý: 8:00 – 15:00
Středa: 8:00 – 17:30
Čtvrtek: 8:00 – 15:00
Pátek: 8:00 – 14:00

Naše pracovnice Vás ochotně spojí s příslušným referentem úřadu, popř. přímo poradí s agendou, týkající se Úřadu městské části.

K získání potřebných informací můžete využít jak uvedených telefonních čísel, tak písemnou formou, a to prostřednictvím chatu nebo e-mailu.

Jen malé upozornění – veškeré peněžité dávky státní sociální pomoci, hmotné nouze a zprostředkování zaměstnání je agenda Úřadu práce, tel.: 950 178 111.

Kontaktní údaje:

Telefon: 
840 11 12 13

267 093 681

267 093 111

Livechat:

Službu naleznete v pravém dolním rohu webové stránky

E-mail:

callcentrum@praha10.cz

 

  

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Rodiče mohou po dobu nutnou k vyřízení svých záležitostí přenechat děti ve věku od 3 do 10 let v dětském koutku, který najdete v přízemí budovy C.

Otevírací doba:
PO a ST: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
ÚT a ČT: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 14.30
PÁ: zavřeno

Katalog firem a služeb

Licence Creative Commons © 2013-2018 MČ Praha 10