Usnesení a materiály rady a zastupitelstva

Plné znění usnesení je k nahlédnutí občanům Prahy 10 starším 18 let osobně na oddělení rady a zastupitelstva.
Zveřejněna jsou usnesení od listopadu 2014 a novější. 
Archiv usnesení (říjen 2014 a starší) momentálně není dostupný. 
 

Usnesení Rady městské části Praha 10 od 21. června 2022 (usneseni.praha10.cz)

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu na zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10

Datum přijetí: 10.12.2014
Číslo jednání: 23
Číslo usnesení: 3

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

I.    bere na vědomí

usnesení Rady hl. m. Prahy č. 2730 ze dne 7. 10. 2014, k zajištění a provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2014

 

II.   ukládá

1.    Ing. Slavíkovi, tajemníkovi

1.1.    vydat dílčím inventarizačním komisím jednotlivých inventarizačních míst dle Přílohy č. 2 předloženého materiálu „Pověření“ k zajištění a provedení fyzické a dokladové inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014

 

Termín: 19. 12. 2014

 

1.2.    dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání, umožnit jim setrvání v budově úřadu po pracovní době a v případě potřeby i ve dnech pracovního klidu

 

Termín: 31. 10. 2015

 

 

- 2 -

 

 

 

2.    JUDr. Kleslové, starostce

2.1.    zabezpečit předání dokumentace o provedené inventarizaci za městskou část Praha 10 - za vlastní úřad a právnické osoby jí zřízené nebo založené do oddělení metodiky účetnictví odboru účetnictví MHMP dle pokynů uvedených v Metodickém pokynu MHMP

 

Termín: 18. 2. 2015

 

  1. zabezpečit předání Inventarizační zprávy za MČ a popř. Prohlášení o provedené inventarizaci a komentář k rozdílům za PO v tiskové i elektronické podobě (inventarizace@praha.eu) do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

Termín: 18. 2. 2015

 

  1. zabezpečit předání výstupů z programu IS SEM ENO/LENO za vlastní městskou část Praha 10 a právnické osoby zřízené nebo založené městskou částí Praha 10 dokumentace o provedené do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

Termín: 18. 2. 2015

 

  1. zabezpečit předání rekapitulace cen inventurních soupisů nemovitostí ve vlastnictví hl. m. Prahy - tab. č. 8 do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

Termín: 18. 2. 2015

 

  1. zabezpečit předání rekapitulace cen inventurních soupisů nemovitostí, které nejsou ve vlastnictví hl. m. Prahy - tab. č. 8d (podrozvahové účty) do odboru evidence, správy a využití majetku MHMP

 

Termín: 18. 2. 2015

 

3.    p. Berkovi, vedoucímu OHS

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

Mgr. Eksteinovi, vedoucímu OMP

Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

Mgr. Baudisovi, vedoucímu OŠK

Ing. Nachlingerové, vedoucí OŽI

pí Čejkové, pověřené ved. OKP

Ing. Königové, vedoucí OST

Mgr. Horníkové, vedoucí OOS

 

 

- 3 -

 

 

 

  1. metodicky řídit a zabezpečit průběh inventarizace v souladu s QI 63-01-29, Inventarizace majetku a závazků, kde subjektem hospodaření je městská část Praha 10 nebo právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10

 

Termín: 18. 2. 2015

 

  1. při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2014 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2014 ze dne 7. 10. 2014. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10.

 

za fyzickou inventuru           Termín: 30. 1. 2015

za dokladovou inventuru     Termín: 30. 1. 2015

 

  1. k zajištění vypracování podkladů pro dokladovou inventuru vytvořit pracovní skupinu na odboru stavebním a odboru občanskoprávním a její složení písemně oznámit vedoucí oddělení účetnictví OEK. Tyto podklady odevzdat ke kontrole tomuto oddělení.

Termín: 30. 1. 2015

 

4.    Mgr. Eksteinovi, vedoucímu OMP

Ing. Gombíkové, vedoucí OEK

p. Berkovi, vedoucímu OHS

Mgr. Baudisovi, vedoucímu OŠK

Bc. Pecánkovi, vedoucímu OŽD

Bc. Petříkovi, vedoucímu OSO

4.1.    dle potřeby operativně uvolňovat členy Hlavní inventarizační komise MČ Praha 10 na jednání komise

Termín: 31. 10. 2015

 

5.zástupcům statutárních orgánů právnických osob zřízených nebo založených městskou částí Praha 10

 

Ing. Černému

řediteli Centra SOP, p. o.

pí Krumpholzové

ředitelce KD Barikádníků

pí Voldřichové

ředitelce MŠ Bajkalská

Bc.Voržáčkové

ředitelce MŠ Benešovská

pí Hruzíkové

ředitelce MŠ Dvouletky

pí Drbohlavové

ředitelce MŠ Hřibská

Mgr. Málkové

ředitelce MŠ Chmelová

pí Haškovcové

ředitelce MŠ Kodaňská

Mgr. Janouškovcové

ředitelce MŠ Přetlucká

pí Kubizňákové

ředitelce MŠ Magnitogorská

 

 

- 4 -

 

 

 

Bc. Provazníkové

ředitelce MŠ Mládežnická

Mgr. Čápové

ředitelce MŠ Nedvězská

pí Škopánové

ředitelce MŠ Omská

Mgr. Nedvědové

ředitelce MŠ Štěchovická

pí Křížové

ředitelce MŠ Tolstého

Mgr. Hupcejové

ředitelce MŠ Troilova

pí Ivanové

ředitelce MŠ Tuchorazská

pí Bendové

ředitelce MŠ U Roháčových kasáren

pí Poršové

ředitelce MŠ U Vršovického nádraží, Sámova

Mgr. Benešové

ředitelce MŠ Ve Stínu

PaedDr. Přiklopilové

ředitelce MŠ Vladivostocká

Mgr. Červíčkové

ředitelce MŠ Zvonková

MUDr. Ptáčkovi

řediteli LDN Vršovice, p. o.

Mgr. Vrtiškovi

řediteli Školní jídelny, Vršovická

Mgr. Polanské

ředitelce ZŠ Brigádníků

Mgr. Bucharovi

řediteli ZŠ Břečťanová

Mgr. Bc. Vonešovi

řediteli ZŠ Gutova

Mgr. Hotovému

řediteli ZŠ Hostýnská

Ing. Bc. Taufmannové

ředitelce ZŠ Jakutská

Mgr. Vaňkové

ředitelce ZŠ Karla Čapka, Kodaňská

Mgr. Jeřábkové

ředitelce ZŠ Nad Vodovodem

Mgr. Rohlíčkové

ředitelce ZŠ Olešská

Mgr. Čuříkové

ředitelce ZŠ Švehlova

Mgr. Pohořelé

ředitelce ZŠ U Roháčových kasáren

Mgr. Jeřábkovi

řediteli ZŠ U Vršovického nádraží

Mgr. Košťálové

ředitelce ZŠ V Rybníčkách

PhDr. Bc. Churáčkové

ředitelce – ZŠ Eden, Vladivostocká

 

 

 

5.1.zajistit provedení inventarizace majetku a závazků hl. m. Prahy, kde subjektem hospodaření je právnická osoba zřízená nebo založená městskou částí Praha 10. Při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014 postupovat dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2014 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2014 ze dne 7. 10. 2014. Termín odevzdávání výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014 bude vyhlášen Příkazem tajemníka ÚMČ Praha 10.

Termín: 30. 1. 2015

 

 

- 5 -

 

 

 

5.2.postupovat při zpracování výsledků inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014 dle Metodického pokynu Úřadu MČ Praha 10 pro rok 2014 s přihlédnutím k Metodickému pokynu k inventarizaci majetku a závazků hl. m. Prahy k 31. 12. 2014 ze dne 7. 10. 2014. Výsledky inventarizace majetku a závazků k 31. 12. 2014 předat ke kontrole za své inventarizační místo Hlavní inventarizační komisi MČ Praha 10.

 

                                                                         za fyzickou inventuru          Termín: 30. 1. 2015

                                                                         za dokladovou inventuru     Termín: 30. 1. 2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

JUDr. Radmila  K l e s l o v á

starostka

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

1. zástupce starostky

 

 

 

 

 

 

Předkládá:  Ing. Slavík, tajemník

Anotace:     samospráva

Provede:    JUDr. Kleslová-starostka, Ing. Slavík-tajemník

 

JUDr. Kleslová

starostka

Ing. Slavík

tajemník

Mgr. Ekstein

vedoucí odboru majetkoprávního

Ing. Gombíková

vedoucí odboru ekonomického

Mgr. Baudis

vedoucí odboru školství

p. Berka

vedoucí odboru hospodářské správy

Bc. Pecánek

vedoucí odboru životního prostředí, dopravy a rozvoje

Bc. Petřík

vedoucí odboru sociálního

Ing. Nachlingerová

vedoucí odboru živnostenského

 

 

- 6 -

 

 

 

paní Čejková

pověřená vedením odboru kultury a projektů

Ing. Königová

vedoucí odboru stavebního

Mgr. Horníková

vedoucí odboru občanskoprávního

Ing. Černý

ředitel Centra SOP

pí Krumpholzová

ředitelka KD Barikádníků

pí Voldřichová

ředitelka MŠ Bajkalská

Bc. Voržáčková

ředitelka MŠ Benešovská

pí Hruzíková

ředitelka MŠ Dvouletky

pí Drbohlavová

ředitelka MŠ Hřibská

Mgr. Málková

ředitelka MŠ Chmelová

pí Haškovcová

ředitelka MŠ Kodaňská

Mgr. Janouškovcová

ředitelka MŠ Přetlucká

pí Kubizňáková

ředitelka MŠ Magnitogorská

Bc. Provazníková

ředitelka MŠ Mládežnická

Mgr. Čápová

ředitelka MŠ Nedvězská

pí Škopánová

ředitelka MŠ Omská

Mgr. Nedvědová

ředitelka MŠ Štěchovická

pí Křížová

ředitelka MŠ Tolstého

Mgr. Hupcejová

ředitelka MŠ Troilova

pí Ivanová

ředitelka MŠ Tuchorazská

pí Bendová

ředitelka MŠ U Roháčových kasáren

pí Poršová

ředitelka MŠ U Vršovického nádraží, Sámova

Mgr. Benešová

ředitelka MŠ Ve Stínu

PaedDr. Přiklopilová

ředitelka MŠ Vladivostocká

Mgr. Červíčková

ředitelka MŠ Zvonková

MUDr. Ptáček

ředitel LDN Vršovice

Mgr. Vrtiška

ředitel Školní jídelny, Vršovická

Mgr. Polanská

ředitelka ZŠ Brigádníků

Mgr. Buchar

ředitel ZŠ Břečťanová

Mgr. Bc. Voneš

ředitel ZŠ Gutova

Mgr. Hotový

ředitel ZŠ Hostýnská

Ing. Bc. Taufmannová

ředitelka ZŠ Jakutská

Mgr. Vaňková

ředitelka ZŠ Karla Čapka, Kodaňská

Mgr. Jeřábková

ředitelka ZŠ Nad Vodovodem

Mgr. Rohlíčková

ředitelka ZŠ Olešská

Mgr. Čuříková

ředitelka ZŠ Švehlova

Mgr. Pohořelá

ředitelka ZŠ U Roháčových kasáren

Mgr. Jeřábek

ředitel ZŠ U Vršovického nádraží

Mgr. Košťálová

ředitelka ZŠ V Rybníčkách

PhDr. Bc. Churáčková

ředitelka ZŠ Eden, Vladivostocká

 

 

 

- 7 -

 

 

 

Na vědomí:     p. Biskup-zpracovatel, Centrum SOP, KD Barikádníků., MŠ Bajkalská, MŠ Benešovská, MŠ Dvouletky, MŠ Hřibská, MŠ Chmelová, MŠ Kodaňská, MŠ Přetlucká, MŠ Magnitogorská, MŠ Mládežnická, MŠ Nedvězská, MŠ Omská, MŠ Štěchovická, MŠ Tolstého, MŠ Troilova, MŠ Tuchorazská, MŠ U Roháčových kasáren, MŠ U Vršovického nádraží, MŠ Ve Stínu, MŠ Vladivostocká, MŠ Zvonková, LDN Vršovice, Školní jídelna, ZŠ Brigádníků, ZŠ Břečťanová, ZŠ Gutova, ZŠ Hostýnská, ZŠ Jakutská, ZŠ Karla Čapka-Kodaňská, ZŠ  Nad Vodovodem, ZŠ Olešská, ZŠ Švehlova, ZŠ U Roháčových kasáren, ZŠ U Vršovického nádraží, ZŠ V  Rybníčkách, ZŠ Eden-Vladivostocká

Garant:            JUDr. Kleslová-starostka; Ing. Slavík-tajemník

Číslo tisku:      P10-117785/2014

 

 

Zpět na začátek usnesení