„Mile mě překvapil zájem našich občanů o online formu, kterou máme k dispozici jako první městská část hned od začátku. Občané si mohou vše potřebné vyřídit přes takzvané osobní stránky uživatele, jež spravuje Technická správa komunikací hl. m. Prahy (TSK),“ komentuje místostarosta pro dopravu a parkování Martin Sekal (ODS), že takřka třetinu žádostí lidé řeší „dálkově“, bez přítomnosti na úřadě.
Pro osobní podání zřídila městská část speciální výdejní místo v prvním patře své radnice, v místě bývalého zastupitelského sálu. Tato varianta nakonec dostala přednost před prostory mimo budovu úřadu, takže občané nejsou vystaveni diskomfortu nové adresy, a radnice zároveň výrazně ušetří za pronájem.
Veškeré důležité informace k zavádění parkovacích zón najdou občané Prahy 10 na webu městské části, v tištěné podobě pak ve speciálně zpracované brožuře, kterou dostali přímo do poštovních schránek. O všem podstatném Desítka informuje také na svých facebookových schránkách, kde nechybí ani „instruktážní“ video.