Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

vedoucí/ho oddělení právního a kontroly výstupů

Městská část Praha 10, Vršovická 68

    hledá

      vedoucí/ho oddělení právního a kontroly výstupů

v Odboru majetkoprávním

ÚMČ Praha 10

11. platová třída

 

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

 

zaměření vzdělání/obor: právo a právní věda

 

požadované znalosti:

  • výborná znalost práce na PC (MS Office-Word, Excel, příslušné programy)
  • orientace v oblasti zadávání veřejných zakázek, správy a převodu nemovitého majetku
  • orientace v právních předpisech a související judikatuře

 

další požadované znalosti/vlastnosti:

  • samostatnost, organizační schopnosti, kreativita
  • pečlivost, spolehlivost
  • dobré komunikační schopnosti (v mluveném i písemném projevu)
  • odolnost vůči stresu
  • ochota učit se novým věcem a rozšiřovat své znalosti

 

výhodou:

  • praktické zkušenosti z různých odvětví práva a souvisejících oborů
  • znalost práce v programu E-spis

 

stručný popis pracovní pozice:

  • koordinace spolupráce MČ se společností Praha 10 – Majetková, a.s. v rámci OMP
  • výkon činnosti v rozsahu oprávnění jediného akcionáře společnosti Praha 10 – Majetková, a.s. ve vymezeném rozsahu
  • ověření splnění podmínek platnosti právního jednání u smluv uzavíraných v rámci OMP a dalších dokumentů dle pokynu vedoucího odboru
  • zajišťování podání žalob, případně opravných prostředků, samostatné a kvalifikované zastupování MČ vůči jiným subjektům, zejm. soudům v rámci OMP
  • vypracování návrhů smluv a odborných stanovisek k návrhům smluv v rámci OMP
  • posouzení návrhů předkládaných jinými subjekty včetně jednání s protistranou
  • samostatné zpracování interních předpisů, směrnic metodických pokynů atd.
  • zpracování odborných stanovisek v rámci OMP
  • poskytování konzultací v právních záležitostech týkajících se soukromého práva a veřejného práva v rámci OMP
  • ve spolupráci s odborem kontroly a komunikace vyřizování podnětů a stížností fyzických a právnických osob
  • vedení evidence smluv uzavíraných OMP v elektronické podobě a odpovědnost za úplnost evidence
  • realizace kontrol souladu zadávací dokumentace s materiály předkládanými do RMČ a následná kontrola souladu zadávací dokumentace, usnesení RMČ a uzavíraných smluv
  • ve spolupráci s ostatními odbory a odděleními ÚMČ vyřizování žádostí a podnětů fyzických a právnických osob, v případech, kdy je třeba k vyřízení jejich součinnosti, předkládání odpovědí k parafování vedoucímu odboru

 

nabízíme:

  • stabilní pracovní prostředí
  • stravování přímo v budově úřadu za významného přispění z Fondu zaměstnavatele ve výši 65%
  • zaměstnanecké benefity v celkové výši 15.000,- Kč ročně (stavební spoření, penzijní připojištění, rekreace apod.)

 

Vaše písemné nabídky doplněné strukturovaným životopisem zasílejte do 17. 10. 2022 na e-mail: Petra.Sustrova@praha10.cz, radka.randyskova@praha10.cz nebo předejte osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 10, Vršovická 68, 101 38 Praha 10 (obálku označte slovy: „vedoucí  oddělení právní a kontroly výstupů v Odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10“).

 

Praha 23. 9. 2022

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno pondělí 26. září 2022, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat