Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

vedoucí/ho oddělení energetického managementu, technické správy a služeb

Městská část Praha 10, Vršovická 68

hledá

vedoucí/ho oddělení energetického managementu, technické správy a služeb

v Odboru hospodářské správy

ÚMČ Praha 10

11. platová třída

 

 

požadované vzdělání:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

 

zaměření vzdělání/obor:

  • technické nebo odborné

 

požadované znalosti:

  • znalost práce na PC (MS Office-Word, Excel, příslušné programy)
  • práce s tabulkami a základními systémy měření a vyhodnocování dat
  • znalost principů hospodaření s energiemi

           

další požadované znalosti/vlastnosti:

  • samostatnost
  • organizační schopnosti, kreativita
  • pečlivost, spolehlivost
  • dobré komunikační schopnosti
  • odolnost vůči stresu
  • ochota učit se novým věcem a rozšiřovat své znalosti

 

výhodou:

  • praktické zkušenosti s technickou správou budov
  • ŘP skupiny B
  • znalost práce v programu E-spis
  • zkušenosti s procesem podávání žádostí o dotace

 

nabízíme:

  • stabilní pracovní prostředí
  • stravování přímo v budově úřadu za významného přispění z Fondu zaměstnavatele ve výši 65%
  • zaměstnanecké benefity v celkové výši 15.000,- Kč ročně (stavební spoření, penzijní připojištění, rekreace apod.)
  • možnost podílet se na tvorbě energetického managementu

 

náplň práce:

  • zajištění problematiky technické správy budovy ÚMČ a souvisejících služeb
  • tvorba a rozvoj energetického managementu na delší časové období
  • evidence a správa závěrkových listů o nákupu plynu a elektřiny zřizovaným organizacím
  • dohled nad dotačními tituly – průběžný úkol ohledně zjišťování našich potřeb a hledání vhodných dotačních titulů
  • evidence a správa podkladů k měření a racionalizace spotřeby vody a tepla
  • evidence a správa agendy v našich fotovoltaických elektrárnách na ZŠ a MŠ
  • řízení a zavádění projektů pro snižování a optimální využití spotřeby energií, sledování a vyhodnocování dodržování standardů kvality dodávek a služeb v energetice-kontrola dodržování legislativních požadavků v oblasti energetiky
  • optimalizace nákladů za energie
  • aktualizace a správa zmocnění zřizovaných organizací k odečtu spotřeb (vody, tepla, elektřiny a plynu v organizaci, případně přímo u dodavatelů)
  • další činnosti související s problematikou energetického managementu a technické správy a služeb

 

Vaše písemné nabídky doplněné strukturovaným životopisem zasílejte do 12. 10. 2022 na e-mail: Petra.Sustrova@praha10.cz, radka.randyskova@praha10.cz  nebo předejte osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 10, Vršovická 68, 101 38 Praha 10 (obálku označte slovy: „vedoucí oddělení energetického managementu, technické správy a služeb v Odboru hospodářské správy“).

 

Praha 19. 9. 2022

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

 

zasláno středa 21. září 2022, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat