Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic

OZNÁMENÍ  O  VYHLÁŠENÍ  VÝBĚROVÉHO  ŘÍZENÍ

 

Městská část Praha 10

zastoupená tajemnicí ÚMČ Praha 10

vyhlašuje dne 12. 5. 2021 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

 

vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic

v   Odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10

 

sjednaný druh práce:

vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic

s místem výkonu  práce Praha,

 v platové třídě 11

 

Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového člena týmu, spolehlivou, zodpovědnou a nekonfliktní osobu se smyslem pro detail. Čeká Vás odborné zaškolení a práce v pohodovém kolektivu. Nabízíme rozmanitou práci s možností realizace vašeho vzdělání a osobnosti v mnoha oblastech veřejné správy. Náplní nového kolegy/kolegyně bude především zajišťování přípravy a realizace investičních akcí.

Nástup možný od 1. 7. 2021

 

 

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  1. fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  2. občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk nebo slovenský,
  3. způsobilost k právním úkonům,
  4. bezúhonnost
  5. na funkci vedoucího úředníka splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení (vzor čestného prohlášení je k dispozici v personálním oddělení ÚMČ Praha 10); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971

 

 

Náplní práce:

  • spolupráce při veřejných soutěžích
  • posouzení a vyhodnocování akcí a zakázek investorského charakteru
  • zajištění a koordinace činností související s realizací
  • posuzování a kontrola jednotlivých předkládaných projektů z hlediska jejich věcné správnosti a úplnosti ve vazbě na připravovanou realizaci
  • koordinace styku s dotčenými orgány státní správy a příslušnými správci sítí
  • metodické řízení referentů technické přípravy
  • kontrolní činnost výkonu technického dozoru investora
  • provádění kontrolních dnů na stavbě
  • spolupráce při veřejných soutěžích
  • posouzení a vyhodnocování akcí a zakázek investorského charakteru
  • posuzování a kontrola jednotlivých předkládaných projektů z hlediska jejich věcné správnosti a úplnosti ve vazbě na připravovanou realizaci

 

 

 

Další požadavky:

požadované vzdělání

vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

požadovaný obor, zaměření

ekonomické, případně stavební

požadované znalosti

znalost práce na PC (Word, Excel, Internet), práce v administrativě, předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána

další dovednosti, schopnosti

řídící, organizační schopnosti, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost

 

           

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů jsou:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis

 

 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nutno připojit:

  • strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • ověřenou kopii lustračního osvědčení a čestné prohlášení ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb.

 

 

 

Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do  2. 6. 2021 v podatelně ÚMČ Praha 10 -  adresa :

 

Úřad městské části Praha 10

Oddělení personální

Vršovická 68, 101 38 Praha 10

 

Obálku označit slovy: „Výběrové řízení: vedoucí oddělení přípravy a realizace oprav a investic  v Odboru majetkoprávním ÚMČ Praha 10“

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

 

V Praze dne 11. 5. 2021

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10

                                                                                          

zasláno středa 12. května 2021, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

 

 

 

 

Mohlo by vás také zajímat