Kariéra

Banner - Rozsvěcujeme úřad

  • Kdo jsme, koho u nás potkáte a co získáte?
  • Jaké stereotypy jsou s úřadem spojené a jak je to doopravdy?
    Rozsvěcujeme úřad

 

Volná pracovní místa

Aktuální volná místa | Hledat v nabídkách | rss RSS

   asistenta/asistentku

Městská část Praha 10, Vršovická 68

    hledá

 

      asistenta/asistentku

 

v Odboru majetkoprávním

ÚMČ Praha 10

 

9. platová třída

 

(na dobu určitou - po dobu čerpání

mateřské a rodičovské dovolené)

 

Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového člena týmu – spolehlivého, zodpovědného, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail. Naší nové posile by měla být blízká práce v administrativě (předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný, precizní výkon práce. Nového člena týmu čeká odborné zaškolení a práce v pohodovém kolektivu. Nabízíme rozmanitou práci, která nabízí možnost realizovat Vaše vzdělání a osobnost v mnoha oblastech veřejné správy.

Těšíme se na Váš zájem!

 

požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, administrativa (není podmínkou)

 

požadované znalosti:

  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • velmi dobrá úroveň českého jazyky slovem i písmem
  • výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
  • organizační a komunikační schopnosti

 

 

další požadované znalosti/vlastnosti:

  • administrativní činnost
  • znalost spisové služby E-spis - výhodou
  • pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, diskrétnost

 

stručný popis pracovní pozice:

  • koordinace pracovního plánu vedoucího
  • příjem a odesílání korespondence, včetně elektronické evidence
  • kompletace a kontrola úplnosti vyřízených spisů
  • evidence stížností přijatých k vyřízení na odbor
  • sledování úkolů vyplývajících pro odbor
  • pravidelná příprava spisů ke skartačnímu řízení a k předání do správního archivu
  • zajišťování podkladů pro personální, mzdovou a pracovně právní agendu zaměstnanců odboru
  • evidence docházky a sledování čerpání dovolené na zotavenou
  • práce v programu GINIS – přijaté faktury
  • evidence přijatých faktur dle uzavřených smluv a objednávek
  • sledování termínů splatnosti přijatých daňových dokladů dle uzavřených smluv a objednávek
  • zajišťování zveřejňování smluv a objednávek na stránkách Ministerstva vnitra dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)
  • podíl na úpravě nebo přípravě dokumentů týkajících se odboru, úřadu, MČ nebo organizací zřízených
  • zpracovávání textů interních předpisů, směrnic metodických pokynů, atd.
  • zpracování materiálů do RMČ a ZMČ

 

 

nabízíme:

  • stabilní pracovní prostředí
  • stravování přímo v budově úřadu za významného přispění z Fondu zaměstnavatele ve výši 65%
  • zaměstnanecké benefity v celkové výši 15.000,- Kč ročně (stavební spoření, penzijní připojištění, rekreace apod.)

 

 

Vaše písemné nabídky doplněné strukturovaným životopisem zasílejte do 17. 3. 2021 na e-mail: Petra.Sustrova@praha10.cz nebo předejte osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 10, Vršovická 68, 101 38 Praha 10 (obálku označte slovy: „asistent/asistentka Odboru majetkoprávního ÚMČ Praha 10“).

 

 

V Praze dne 22. 2. 2021

 

JUDr. Jana Hatalová, MBA

tajemnice ÚMČ Praha 10                                                                            

 

 

zasláno úterý 23. února 2021, - Šustrová

Předcházející strana | Další strana

Dokumenty pro uchazeče o zaměstnání

 

Mohlo by vás také zajímat

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Dětský koutek je do odvolání uzavřen.
Děkujeme za pochopení!

Licence Creative Commons © 2013–2021 MČ Praha 10