|
|
asistenta/asistentku
Městská část Praha 10, Vršovická 68
hledá
asistenta/asistentku
v Odboru majetkoprávním
ÚMČ Praha 10
9. platová třída
(na dobu určitou - po dobu čerpání
mateřské a rodičovské dovolené)
Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového člena týmu – spolehlivého, zodpovědného, nekonfliktní osobu se smyslem pro detail. Naší nové posile by měla být blízká práce v administrativě (předchozí praxe v rámci územní samosprávy vítána) a samostatný, precizní výkon práce. Nového člena týmu čeká odborné zaškolení a práce v pohodovém kolektivu. Nabízíme rozmanitou práci, která nabízí možnost realizovat Vaše vzdělání a osobnost v mnoha oblastech veřejné správy.
Těšíme se na Váš zájem!
požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, administrativa (není podmínkou)
požadované znalosti:
- praxe na obdobné pozici výhodou
- velmi dobrá úroveň českého jazyky slovem i písmem
- výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
- organizační a komunikační schopnosti
další požadované znalosti/vlastnosti:
- administrativní činnost
- znalost spisové služby E-spis - výhodou
- pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, diskrétnost
stručný popis pracovní pozice:
- koordinace pracovního plánu vedoucího
- příjem a odesílání korespondence, včetně elektronické evidence
- kompletace a kontrola úplnosti vyřízených spisů
- evidence stížností přijatých k vyřízení na odbor
- sledování úkolů vyplývajících pro odbor
- pravidelná příprava spisů ke skartačnímu řízení a k předání do správního archivu
- zajišťování podkladů pro personální, mzdovou a pracovně právní agendu zaměstnanců odboru
- evidence docházky a sledování čerpání dovolené na zotavenou
- práce v programu GINIS – přijaté faktury
- evidence přijatých faktur dle uzavřených smluv a objednávek
- sledování termínů splatnosti přijatých daňových dokladů dle uzavřených smluv a objednávek
- zajišťování zveřejňování smluv a objednávek na stránkách Ministerstva vnitra dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)
- podíl na úpravě nebo přípravě dokumentů týkajících se odboru, úřadu, MČ nebo organizací zřízených
- zpracovávání textů interních předpisů, směrnic metodických pokynů, atd.
- zpracování materiálů do RMČ a ZMČ
nabízíme:
- stabilní pracovní prostředí
- stravování přímo v budově úřadu za významného přispění z Fondu zaměstnavatele ve výši 65%
- zaměstnanecké benefity v celkové výši 15.000,- Kč ročně (stavební spoření, penzijní připojištění, rekreace apod.)
Vaše písemné nabídky doplněné strukturovaným životopisem zasílejte do 17. 3. 2021 na e-mail: Petra.Sustrova@praha10.cz nebo předejte osobně do podatelny Úřadu městské části Praha 10, Vršovická 68, 101 38 Praha 10 (obálku označte slovy: „asistent/asistentka Odboru majetkoprávního ÚMČ Praha 10“).
V Praze dne 22. 2. 2021
JUDr. Jana Hatalová, MBA
tajemnice ÚMČ Praha 10
Předcházející strana | Další strana