Materiály a usnesení rady a zastupitelstva

Úvodní stránka usnesení » Rada » Detaily Usnesení
  

k návrhu záměru komplexní opravy a rekonstrukce objektu ÚMČ Praha 10, Vršovická 68, Praha 10

Datum přijetí: 29.6.2017
Číslo jednání: 13
Číslo usnesení: 552

Obsah usnesení:

Rada městské části Praha 10

 

navrhuje

setrvání sídla Úřadu městské části Praha 10 v dosavadním objektu ÚMČ Praha 10 na adrese Vršovická 1429/68, Praha 10, po jeho komplexní opravě a rekonstrukci, jako jediné časově a technicko - provozně realizovatelné alternativy řešení nevyhovujícího stavu současného sídla ÚMČ Praha 10

 

schvaluje

okamžité zahájení přípravy záměru komplexní opravy a rekonstrukce objektu ÚMČ Praha 10 dle důvodové zprávy předloženého materiálu

 

III. ukládá

1. Ing. Kouckému, vedoucímu OMP

1.1.    připravit a předložit RMČ Praha 10 ke schválení návrh na vyhlášení zadávacího řízení na zhotovitele  projektové dokumentace v rozsahu potřebném pro realizaci veřejné zakázky „Komplexní oprava a rekonstrukce objektu ÚMČ Praha 10, Vršovická 68, Praha 10“ v souladu s podmínkami dotačního programu uvedeného v příloze č. 5 předloženého materiálu

 

Termín: 30. 8. 2017

 

 

- 2 -

 

 

1.2.    připravit a předložit RMČ Praha 10 ke schválení výběrové řízení na zhotovitele, který MČ Praha 10 zastoupí při zpracování a podání žádostí o dotaci v dotačním programu uvedeném v příloze č. 5 předloženého materiálu a současně bude pro MČ Praha 10 dodávat veškerou administraci spojenou s projektem při čerpání dotace

 

Termín: 30. 9. 2017

 

připravit zadávací dokumentaci pro zadávací řízení na rekonstrukci výtahů v budovách A, B, C a předložit ke schválení RMČ

 

Termín: 31. 10. 2017

 

2. Ing. Pekovi, S.E., 1. zástupci starosty

2.1.    připravit materiál pro nejbližší zasedání ZMČ Praha 10 k této problematice

 

Termín: 11. 9. 2017

 

3. Ing. Floriánové, vedoucí OHS

3.1.    udržovat se zvýšenou intenzitou objekt ÚMČ Praha 10, Vršovická 68, Praha 10 v provozu schopném stavu, odstraňovat nejnutnější havarijní stavy dílčích částí objektu do doby realizace celkové rekonstrukce

 

Termín: průběžně

Kontrolní termín: 31. 12. 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ing. Vladimír  N o v á k

starosta

 

 

 

 

 

Ing. Tomáš  P e k, S.E.

1. zástupce starosty

 

 

- 3 -

 

 

 

 

 

 

 

Předkladatel:  Ing. Pek, S.E., 1. zást. starosty

Anotace:         rekonstrukce ÚMČ; správa obecního majetku

Provede:          Ing. Koucký, ved. OMP; Ing. Pek, S.E., 1. zást. starosty; Ing. Floriánová, ved. OHS

Na vědomí:     -

Garant:            Ing. Koucký, ved. OMP

Číslo tisku:      P10-067390/2017; P10-069879/2017; P10-069642/2017

Zpět na začátek usnesení