Oddělení e – Governmentu a ICT

 

  • zodpovídá za chod informačního systému úřadu
  • zabezpečuje pořizování ICT SW a techniky v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek
  • zajišťuje opravy ICT techniky
  • zabezpečuje přesuny ICT techniky
  • zajišťuje administraci, instalaci a upgrade aplikací
  • zajišťuje podporu uživatelů v oblasti ICT
  • realizuje správu uživatelských kont, zřizování nových uživatelů, přidělování přístupových práv
  • zajišťuje administrace firewallů, antiviru a zálohování, antivirovou a antispamovou ochranu
  • zpracovává podklady pro návrh rozpočtu v oblasti informačního systému
  • zabezpečuje správu sítě
  • zajišťuje správu tiskáren
  • zajišťuje nákup drobného materiálu spojeného s provozem ICT na úřadě
  • zajišťuje administraci serverů, koncových stanic a síťové infrastruktury
  • zajišťuje provoz a údržbu velkoplošných obrazovek
  • navrhuje koncepci rozvoje IS a počítačové sítě
  • podílí se na agendě zajišťování voleb do Parlamentu České republiky, do zastupitelstev obcí, do Evropského parlamentu, prezidenta republiky včetně vedení seznamu voličů a identifikace území
  • zajišťuje správu komplexních, centrálních, agendových i dílčích IS a aplikací na úřadě
  • organizuje školení pracovníků v oblasti ICT
  • zajišťuje agendu základních registrů veřejné správy
  • povoluje přístup externím ICT firmám do IS
  • zabezpečuje kontinuální rozvoj IS dle schválené koncepce
  • spolupracuje s vedoucími odborů při řešení jejich požadavků v oblasti ICT
  • spolupracuje s ostatními MČ a MHMP v oblasti ICT
  • sleduje rozvoj ICT s důrazem na potřeby MČ
  • zabezpečuje certifikáty a elektronické podpisy pro potřeby úřadu
  • zajišťuje technickou podporu jednání rady, zastupitelstva a dalších interních akcí úřadu
  • zajišťuje nákup, údržbu a opravy mobilních telefonů, vedení evidence mobilních telefonů a mobilních připojení k internetu, vede měsíční vyúčtování, komunikuje s operátorem
  • zabezpečuje provoz telefonní ústředny po technické stránce
  • zabezpečuje činnosti Czech Pointu - výpisy z rejstříku trestů fyzických a právnických osob, výpisy z Katastru nemovitostí, výpisy snímku katastrální mapy, výpisy z bodového hodnocení osob, výpisy z Obchodního rejstříku, Živnostenského rejstříku, Insolvenčního rejstříku, výpisy ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů, konverze dokumentů z elektronické do listinné podoby, konverze dokumentů z listinné do elektronické podoby, výpisy ze Základních registrů, založení datových schránek na žádost
  • zajišťuje Call centrum úřadu - telefonické vyřizování informací, vyřizování live chatů,
  •  vyřizování e-mailových dotazů, připomínek, stížností

  • zajištění informačních kanceláří – podávání ústních informací, vyhledávání informací na internetu, kopírování občanům
  

Vedoucí oddělení

Jméno a příjmení Kancelář Telefon E-mail Funkce
Jan Vojtěch Binder C/406 267 093 642267 093 642 jan.binder@praha10.cz vedoucí oddělení E - Governmentu a ICT

Lidé z oddělení

Jméno a příjmení Kancelář Telefon E-mail Funkce
Jan Vojtěch Binder C/406 267 093 642267 093 642 jan.binder@praha10.cz vedoucí oddělení E - Governmentu a ICT
Zuzana Drvotová B/info 267 093 362267 093 362 zuzana.drvotova@praha10.cz referentka - informátorka
Dagmar Stielová B/info 267 093 362267 093 362 dagmar.stielova@praha10.cz referentka - informátorka
Hana Huljaková B/info 267093362267093362 hana.huljakova@praha10.cz vedoucí referátu informační kanceláře
Hana Rozhonová B/info 267 093 583267 093 583 hana.rozhonova@praha10.cz referentka - informátorka
Milena Říhová B/info 267 093 362267 093 362 milena.rihova@praha10.cz referentka - informátorka
Markéta Kotková C/310 267 093 606267 093 606 marketa.kotkova@praha10.cz vedoucí referátu správy a provozu aplikací
Marek Neuman C/310 267 093 606267 093 606 marek.neuman@praha10.cz referent správy a provozu aplikací
Vladimír Hrejsemnou C/310 267 093 715267 093 715 vladimir.hrejsemnou@praha10.cz referent dohoda
Lukáš Klouda / lukas.klouda@praha10.cz referent dohoda
Karel Sybera C/203 267 093 534267 093 534 karel.sybera@praha10.cz vedoucí referátu správy a provozu infrastruktury
Zdeněk Toman C/202 267 093 319267 093 319 zdenek.toman@praha10.cz referent správy a provozu infrastruktury
Jan Kofroň C/405 267 093 590267 093 590 jan.kofron@praha10.cz referent správy a provozu infrastruktury

Než půjdete na úřad...

Pokud plánujete návštěvu úřadu, doporučujeme nejprve navštívit sekci Životní situace, kde získáte informace o tom, co budete k vyřešení Vaší záležitosti potřebovat.

Mělo by Vám pomoci:

Využijte dětský koutek...

Rodiče mohou po dobu nutnou k vyřízení svých záležitostí přenechat děti ve věku od 3 do 10 let v dětském koutku, který najdete v přízemí budovy C.

Otevírací doba:
PO a ST: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
ÚT a ČT: 8.00 - 12.00 a 13.00 - 14.30
PÁ: zavřeno

Katalog firem a služeb

Licence Creative Commons © 2013-2018 MČ Praha 10